Gå til hovedinnhold

Hvordan kan jeg bestille internett og tv?

Oppdatert for over 2 uker siden

Hos NTE så leverer vi internett og tv via fiber. Som ny kunde kan su sjekke adressen det gjelder på vårt adressesøk, her: NTE - sjekk om du kan få fiber. Om du skal flytte fra et sted til et annet, kan du og sjekke tilgjengelighet på ny adresse via lenken ovenfor.


For nye kunder:

  1. Sjekk tilgjengelighet.

  2. Velg pakke som passer ditt behov.

  3. Fullfør bestilling: Du blir bedt om å oppgi kontaktinformasjon. Bestillingen kan bekreftes med Vipps eller BankID.


Er du eksisterende kunde av oss og ønsker å gjøre endringer, som for eksempel endre hastighet på nettet, oppgradere til tv eller å nedgradere fra tv: Kontakt oss på kundeservice, via telefon 741 50 200, webchat eller kontaktskjema på hjemmesiden.

Har du spørsmål om våre linjer og tjenester så er det bare å ta kontakt med vår kundeservice.

Svarte dette på spørsmålet?