Det kan skyldes et par ting, men det er heldigvis enkle løsninger. Følg denne guiden for å løse problemet:
Sjekk internettilkoblingen
Sørg for at dekoderen er tilkoblet internett. Uten internett vil du kun få inn NRK-kanaler.
Sjekk kanallisten
Du kan ha skjult kanaler ved en feil. Gå til innstillinger på dekoderen, velg kanalliste og sjekk om du har skjult noen kanaler ved et uhell.
Gjenopprett fabrikkinnstillinger
Dersom du ikke finner noen feil i innstillingene, kan du prøve å gjenopprette dekoderens fabrikkinnstillinger. Dette vil tilbakestille alle innstillinger til fabrikkstandard, og kan løse problemet.
Kontakt kundeservice
Hvis ingen av de ovennevnte løsningene fungerer, bør du kontakte oss for å få hjelp til å feilsøke og løse problemet. For tekniske henvendelser som dette, ønsker vi at du ringer oss når du er hjemme. Telefon: 741 50 200.