Gå til hovedinnhold

Hvorfor får jeg ikke logget meg inn på SkyShowtime?

Oppdatert for over en måned siden

Det kan være flere grunner til at du ikke får logget inn på SkyShowtime via Altibox. Her er noen vanlige årsaker og løsninger:

  1. Riktig innlogging:

    1. SkyShowtime valgt inn med poeng: Hvis du ønsker få SkyShowtime inkludert ved å heller velge den inn for poeng hos Altibox, må du si opp abonnementet hos SkyShowtime. Dette skjer ikke automatisk. Vær oppmerksom på at seerhistorikken din ikke vil bli overført fra SkyShowtime sin egen app til SkyShowtime via Altibox.

    2. Altibox-bruker: Du trenger ikke å opprette en egen bruker hos SkyShowtime, siden du er innlogget som Altibox-bruker.

    3. SkyShowtime sin egen app: Din Altibox-bruker vil ikke fungere i SkyShowtime sin egen app eller på deres nettside. Det er ingen sammenkobling av kontoer, hvis du har hatt en konto fra tidligere, via SkyShowtime direkte. Bruk appen via dekoder, som har lilla bakgrunn.

    4. Direkte betalt abonnement hos SkyShowtime: Hvis du ikke har valgt SkyShowtime med poeng hos oss, og du forsøker å logge inn med din betalende bruker fra SkyShowtime i appen på dekoderen med lilla bakgrunn, vil du få beskjed om at du må logge inn og aktivere tilgangen med poeng. På Modell A-dekoderen skal det være mulig å laste ned SkyShowtime-appen med sort bakgrunn fra Google Play. Da skal du kunne logge inn med din betalende bruker fra SkyShowtime.

  2. Sørg for å ha tilstrekkelig med poeng:

    Kontroller at du har nok poeng for å aktivere SkyShowtime på Mine Sider, og husk å klikke på lagre etter at du har valgt det.

  3. Logg inn med riktig app på dekoderen:

    Hvis du har valgt SkyShowtime med poeng, men fortsatt ikke får tilgang til appen, vennligst dobbeltsjekk at appikonet har lilla bakgrunn, ikke sort. Hvis appikonet er sort, har du lastet ned en ekstern versjon av appen fra Google Play og vil ikke ha tilgang via Altibox. Sørg for å laste ned riktig versjon av appen for å få tilgang.

  4. Ta en omstart av dekoderen:

    Ta en omstart av dekoderen hvis tjenesten nylig er valgt inn.

  5. Oppdateringer:

    Sørg for at både Altibox-dekoderen og SkyShowtime-appen er oppdatert til nyeste versjon. Dette kan løse mange tekniske problemer.

  6. Velg inn SkyShowtime på nytt:

    Har det gått lang tid siden du sist brukte SkyShowtime, prøv følgende: Gå til Mine Sider og fjern valget av SkyShowtime, klikk deretter på lagre. Velg så SkyShowtime på nytt og klikk lagre igjen.


Hvordan sier jeg opp SkyShowtime?

Ettersom SkyShowtime velges inn med poeng, velger du denne ut igjen på Mine Sider. Det er 30 dagers bindingstid, men etter dette kan du bytte til det du ønsker på Mine sider.

For flere spørsmål og svar om SkyShowtime, besøk Altibox - SkyShowtime på Altibox.

Ta kontakt med vår kundeservice hvis du trenger ytterligere assistanse.

Svarte dette på spørsmålet?