Det kan være flere grunner til at du ikke får logget inn på SkyShowtime via Altibox. Her er noen vanlige årsaker og løsninger:
Riktig innlogging: Hvis du vil få SkyShowtime inkludert ved å heller velge den inn for poeng hos Altibox, må du si opp abonnementet hos SkyShowtime. Dette skjer ikke automatisk. Seerhistorikken følger heller ikke med over fra SkyShowtime sin egen app til SkyShowtime via Altibox.
Sørg for å ha tilstrekkelig med poeng: Kontroller at du har nok poeng for å aktivere SkyShowtime på Mine Sider, og husk å klikke på lagre etter at du har valgt det.
Modell A-Dekoder: Hvis du har valgt SkyShowtime med poeng, men fortsatt ikke får tilgang til appen, vennligst dobbeltsjekk at appikonet har lilla bakgrunn, ikke sort. Hvis appikonet er sort, har du lastet ned en ekstern versjon av appen fra Google Play og vil ikke ha tilgang via Altibox. Sørg for å laste ned riktig versjon av appen for å få tilgang.
Q22 dekoder: Ta en omstart av dekoderen hvis tjenesten nylig er valgt inn.
Oppdateringer: Sørg for at både Altibox-dekoderen og SkyShowtime-appen er oppdatert til nyeste versjon. Dette kan løse mange tekniske problemer.
Velg inn SkyShowtime på nytt: Har det gått lang tid siden du sist brukte SkyShowtime, prøv følgende: Gå til Mine Sider og fjern valget av SkyShowtime, klikk deretter på lagre. Velg så SkyShowtime på nytt og klikk lagre igjen.
Hvordan sier jeg opp SkyShowtime?
Ettersom SkyShowtime velges inn med poeng, velger du denne ut igjen på Mine Sider. Det er 30 dagers bindingstid, men etter dette kan du bytte til det du ønsker på Mine sider.
For flere spørsmål og svar om SkyShowtime, besøk Altibox - SkyShowtime på Altibox.
Ta kontakt med vår kundeservice hvis du trenger ytterligere assistanse.