Det kan være flere grunner til at du ikke får logget inn på SkyShowtime via Altibox. Her er noen vanlige årsaker og løsninger:
Riktig innlogging:
Har du valgt SkyShowtime med poeng hos Altibox?
Hvis du ønsker å få SkyShowtime inkludert via Altibox-poeng, må du si opp ditt direkte abonnement hos SkyShowtime først.
Dette skjer ikke automatisk.
Merk at seerhistorikken din ikke blir overført fra SkyShowtime sin egen app til Altibox-versjonen.
Du trenger ikke egen SkyShowtime-bruker:
Når du bruker SkyShowtime via Altibox, er du automatisk innlogget via appen på dekoderen.
Du skal ikke opprette en egen konto hos SkyShowtime.
Bruk riktig app og plattform:
Altibox-brukere kan ikke logge inn i SkyShowtime sin egen app eller på skyshowtime.com.
Bruk SkyShowtime-appen som er tilgjengelig via Altibox-dekoderen med lilla bakgrunn.
Det er ingen kobling mellom Altibox og en eventuell tidligere SkyShowtime-konto.
Har du et direkte betalt abonnement hos SkyShowtime?
Hvis du ikke har valgt SkyShowtime med poeng hos Altibox, men har et aktivt abonnement direkte hos SkyShowtime:
Du kan ikke bruke denne kontoen i Altibox-appen (lilla bakgrunn).
På Modell A-dekodere kan du laste ned SkyShowtime-appen med sort bakgrunn fra Google Play – der kan du logge inn med din betalende konto.
Alternativt kan du laste ned appen på en smart-TV (hvis tilgjengelig app), eller laste ned appen på mobil eller nettbrett.
SkyShowtime støtter Chromecast og AirPlay, så du kan speile innhold til TV-en.
Sørg for å ha tilstrekkelig med poeng:
Kontroller at du har nok poeng for å aktivere SkyShowtime på Mine Sider, og husk å klikke på lagre etter at du har valgt det.
Logg inn med riktig app på dekoderen:
Hvis du har valgt SkyShowtime med poeng, men fortsatt ikke får tilgang til appen, vennligst dobbeltsjekk at appikonet har lilla bakgrunn, ikke sort. Hvis appikonet er sort, har du lastet ned en ekstern versjon av appen fra Google Play og vil ikke ha tilgang via Altibox. Sørg for å laste ned riktig versjon av appen for å få tilgang.
Ta en omstart av dekoderen:
Ta en omstart av dekoderen hvis tjenesten nylig er valgt inn.
Oppdateringer:
Sørg for at både Altibox-dekoderen og SkyShowtime-appen er oppdatert til nyeste versjon. Dette kan løse mange tekniske problemer.
Velg inn SkyShowtime på nytt:
Har det gått lang tid siden du sist brukte SkyShowtime, prøv følgende: Gå til Mine Sider og fjern valget av SkyShowtime, klikk deretter på lagre. Velg så SkyShowtime på nytt og klikk lagre igjen.
Hvordan sier jeg opp SkyShowtime?
Ettersom SkyShowtime velges inn med poeng, velger du denne ut igjen på Mine Sider. Det er 30 dagers bindingstid, men etter dette kan du bytte til det du ønsker på Mine sider.
For flere spørsmål og svar om SkyShowtime, besøk Altibox - SkyShowtime på Altibox.
Ta kontakt med vår kundeservice hvis du trenger ytterligere assistanse.