Generelt om retur
Når du skal returnere utstyr, ønsker vi at du kontakter kundeservice på forhånd.
Vi benytter Helt Hjem for utlevering og retur av utstyr.
Flytting
Hjemmesentralen følger boligen.
Hvis du flytter, skal du la hjemmesentralen stå igjen.Dekodere ved flytting:
Hvis ny eier skal overta dekoder, skal disse også bli stående igjen, uavhengig av dekoder-modell.
Retur ved bytte av leverandør
Hjemmesentralen:
Hvis du bytter leverandør, skal hjemmesentralen fra oss stå igjen i boligen.Dekodere ved leverandørbytte:
La dekoderen stå igjen. Dette gjør det enklere dersom du senere ønsker å bytte tilbake til oss som leverandør.
Bytte av hjemmesentral
Hvis du oppgraderer til ny hjemmesentral, kan den gamle leveres til et godkjent mottak for elektronisk avfall (f.eks. elektronikkbutikk eller kommunal gjenvinningsstasjon).
Dekodere
Dekodere vi ønsker i retur:
Modell A skal returneres til oss.Dekodere vi ikke ønsker i retur:
Motorola, ADB 5812 og Q22, kan leveres til godkjent mottak for elektronisk avfall.
Google Nest-enheter
Skal ikke returneres.
Hvis du har kjøpt Google Nest-enheter via oss, eier du dem.
Altibox Wifi Overalt
Skal returneres når de ikke lenger er i bruk, da dette er leieprodukter.
Ta kontakt med kundeservice for oppsigelse og retur.
Feil på utstyr
Gjennomfør feilsøk hos oss først. Etter feilsøket vil vår tekniske avdeling informere deg om utstyret skal returneres eller ikke.
Angrerett
Hvis du benytter angreretten, må utstyret returneres til oss.
Ta kontakt med kundeservice for avtale om retur.
Vedrørende personvern og retur av utstyr
Hvis dekoderen din skal overtas av andre eller du skal sende den i retur, er det viktig at du tilbakestiller dekoderen til fabrikkinnstillinger for å slette innlogginger og personlig informasjon.
