Gå til hovedinnhold

Hvorfor har jeg fått feil pris på bredbåndsfakturaen?

Oppdatert over en uke siden

Hvis du tror at det har oppstått en feil med prisen på regningen din, vennligst sjekk fakturaen for å bekrefte at prisen samsvarer med den avtalte. På side 2 av fakturaen finner du en detaljert spesifikasjon som forklarer hva du blir fakturert for i den gjeldende perioden. Vær oppmerksom på at hvis du er en ny kunde, kan faktureringen omfatte mer enn én måned, avhengig av når avtalen din ble aktiv i forhold til vår faktureringsperiode.

Endring i avtale

Fakturaen kan være høyere enn forventet fordi vi fakturerer for en måned frem i tid. Når det skjer endringer i avtalen, kan det ta litt tid før dette reflekteres i faktureringen. Hvis du har fått en ny avtale midt i en faktureringsperiode, kan du bli fakturert basert på den gamle avtalen for hele perioden. I slike tilfeller vil eventuelle overbetalinger bli justert på neste faktura, slik at du betaler korrekt beløp i henhold til den nye avtalen.

Svarte dette på spørsmålet?