Gå til hovedinnhold
Alle samlingerTV og internettInnlogging
Hvorfor får jeg ikke logget meg inn på Max?
Hvorfor får jeg ikke logget meg inn på Max?
Oppdatert over en uke siden

Det kan være flere grunner til at du ikke får logget inn på Max via Altibox. Her er noen vanlige årsaker og løsninger:

  1. Aktivering: Sørg for at du har aktivert Max. Når du har valgt inn Max Basis, Max Standard eller Max Premium på dine Mine sider, vil den som står som eier av tv-abonnementet hos Altibox første gang du gjør dette motta en e-post med informasjon om hvordan du aktiverer Max. Du trenger bare å aktivere Max én gang.

  2. Riktig innlogging: Hvis du allerede har et Max-abonnement, kan du logge inn direkte på Altibox-dekoderen uten å måtte velge Max via Mine Sider. Følg instruksjonene på skjermen for å logge inn.

    Hvis du har avsluttet Max-abonnementet ditt hos Max og ønsker å tegne et nytt abonnement med poeng hos oss, er det mulig å bruke den samme brukerkontoen. Vennligst følg trinnene beskrevet i punkt én ovenfor.

  3. Sørg for å ha tilstrekkelig med poeng: Kontroller at du har nok poeng for å aktivere Max på Mine Sider, og husk å klikke på lagre etter at du har valgt det.

  4. Oppdateringer: Sørg for at både Altibox-dekoderen og Max-appen er oppdatert til nyeste versjon. Dette kan løse mange tekniske problemer.

  5. Bromodus: Dersom bromodus er aktivert på hjemmesentralen, vil dessverre ikke Max fungere på vår tv-dekoder Q22. Løsningen er å deaktivere bromodus, koble bak Google Nest, benytt Altibox Wifi Overalt (AWO) i stedet for eget utstyr eller oppgradere til Modell A-dekoder.

    Et annet alternativ er å bruke Max-appen på mobil eller nettbrett, og enten se på innholdet der, eller caste dette til tv-en som forklart hos Max her.

  6. Velg inn Max på nytt: Hvis du fortsatt har problemer med å logge inn, eller det har gått lang tid siden du sist brukte Max, prøv følgende: Gå til Mine Sider og fjern valget av Max, klikk deretter på lagre. Velg så Max på nytt og klikk lagre igjen. Det kan hende du mottar en ny lenke på e-post som lar deg registrere deg via oss. Ta kontakt med vår kundeservice hvis du trenger ytterligere assistanse.

Hvorfor får jeg svart skjerm når jeg prøver å se Max?

Sjekk under Nettverksinnstillinger på Mine sider om du har aktivert bromodus på din hjemmesentral - det kan føre til problemer med strømmetjenester som Max.

Les mer om Max: Max på Altibox TV.

Svarte dette på spørsmålet?