Gå til hovedinnhold
Alle samlingerTV og internettAbonnement og oppsigelse
Hvordan kan jeg avslutte eller midlertidig sette Altibox-abonnementet mitt på pause?
Hvordan kan jeg avslutte eller midlertidig sette Altibox-abonnementet mitt på pause?
Oppdatert for over en måned siden

Alle våre Altibox-produkter og tjenester har oppsigelsestid på en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

12 måneders bindingstid kan gjelde i enkelte tilfeller. Er du usikker på om du er i bindingstid så er det bare å ta kontakt med kundeservice for svar. Vi kan også hjelpe deg med å tilpasse abonnementet hvis dine behov har endret seg.

For å si opp abonnement må du kontakte oss på telefon 741 50 200.

Det er mulig å sette abonnementet på pause etter endt bindingstid, maximalt 6 måneder. Pausen kan først tre i kraft etter inneværende måned + en måned (lik oppsigelsestid) etter at vi har fått beskjed om dette. Ta kontakt med kundeservice om du ønsker at vi ordner dette for deg.

Svarte dette på spørsmålet?