Gå til hovedinnhold

Hvordan kan jeg avslutte eller midlertidig sette Altibox-abonnementet mitt på pause?

Oppdatert denne uken

Alle våre Altibox-produkter og tjenester har oppsigelsestid på en måned regnet fra utløpet av inneværende måned som standard.

6-12 måneders bindingstid kan gjelde i enkelte tilfeller. Er du usikker på om du er i bindingstid så er det bare å ta kontakt med kundeservice for svar. Vi kan også hjelpe deg med å tilpasse abonnementet hvis dine behov har endret seg.

For å si opp abonnement kan du kontakte oss på telefon 741 50 200.

Det er mulig å sette abonnementet på pause etter endt bindingstid, maksimalt 6 måneder. Pausen kan først tre i kraft etter inneværende måned + en måned (lik oppsigelsestid) etter at vi har fått beskjed om dette. Ta kontakt med kundeservice om du ønsker at vi ordner dette for deg.




Hva er mulighetene for et kortsiktig internett- og tv-abonnement?

Ja, det er mulig å bestille internett- og tv-abonnement for en kortere periode. Du kan velge en avtale som varer i minst to måneder. Vær oppmerksom på at det påløper et etableringsgebyr ved bestilling. Etableringsgebyret varierer avhengig av om det allerede er installert fiber i boligen eller ikke.

Hvis du ønsker å betale et etableringsgebyr for å kunne ha et kortsiktig abonnement, husk å informere kundesenteret om når du ønsker å avslutte abonnementet. Dette er viktig på grunn av oppsigelsestiden som gjelder inneværende måned pluss neste måned.

Svarte dette på spørsmålet?