Endre hastighet eller produktpakke
Ønsker du å endre noe på ditt eksisterende abonnement? Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med å finne en løsning som passer bedre for deg. Dette kan være nedgradering av hastighet eller overgang fra produktpakke til kun internett.
Bestille dekodere og Altibox Wifi Overalt
Ekstra dekoder: På Altibox Mine Sider er det mulig å bestille ekstra dekodere, og du finner pris og engangspris for etablering på disse sidene.
Bytte dekoder: Det er foreløpig ikke mulig å bytte dekoder via Mine Sider hos Altibox. Vi ønsker at du tar kontakt med vår kundeservice dersom du ønsker å bytte dekoder.
Altibox Wifi Overalt: Inne på Mine Sider er det også mulig å bestille Altibox Wifi Overalt, en, to eller tre punkter. Pris på leie og etableringskostnad kan du finne på denne siden: Altibox Wifi Overalt eller når du er logget inn på Mine Sider, og går videre ved å trykke på Bestill ekstra wifi-punkt.
For å endre til to eller tre punkter, trykk på Se anbefalinger under stor bolig når du er logget inn på Mine Sider. Der kan du også legge til et tredje punkt.
Si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder eller kanalpakker
Det er foreløpig ikke mulig å si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder og kanalpakker selv via Mine Sider. I disse tilfellene ber vi deg kontakte kundeservice. Du når oss på 741 50 200.
Tilleggsprodukter som Altibox Wifi Overalt og ekstra dekodere ønsker vi gjerne i retur, og vi sender deg en returlapp kostnadsfritt.
Oppsigelsestid og kanalpakker
Alle tjenester som har en kostnad i form av penger og ikke poeng, har en oppsigelsestid på inneværende måned + neste måned. Hvis du ønsker å si opp en av følgende kanalpakker, ta kontakt med kundeservice:
V premium
Viaplay total
Viaplay Medium
V series & Film
V sport, series & film
Max (ved kjøp og ikke bruk av poeng)
Rikstoto Direkte
Små endringer som kanalvalg, strømmetjenester, kjøpe til ekstra poeng, bestille eksta dekoder, endre nettverksnavn eller sette hjemmesentralen i bromodus, gjøres på Altibox Mine Sider.