Gå til hovedinnhold
Alle samlingerTV og internettAbonnement og oppsigelse
Hvordan kan jeg endre Altibox-abonnementet mitt?
Hvordan kan jeg endre Altibox-abonnementet mitt?
Oppdatert denne uken

Endre hastighet eller produktpakke

Ønsker du å endre noe på ditt eksisterende abonnement? Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med å finne en løsning som passer bedre for deg. Dette kan være nedgradering av hastighet eller overgang fra produktpakke til kun internett.

Si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder eller kanalpakker

Det er foreløpig ikke mulig å si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder og kanalpakker selv via Mine Sider. I disse tilfellene ber vi deg kontakte kundeservice. Du når oss på 741 50 200.

Oppsigelsestid og kanalpakker

Alle tjenester som har en kostnad i form av penger og ikke poeng, har en oppsigelsestid på inneværende måned + neste måned. Hvis du ønsker å si opp en av følgende kanalpakker, ta kontakt med kundeservice:

  • V premium

  • Viaplay total

  • Viaplay Medium

  • V series & Film

  • V sport, series & film

  • Max (ved kjøp og ikke bruk av poeng)

  • Rikstoto Direkte

Små endringer som kanalvalg, strømmetjenester, kjøpe til ekstra poeng, endre nettverksnavn eller sette hjemmesentralen i bromodus, gjøres på Altibox Mine Sider.

Svarte dette på spørsmålet?