Endre hastighet eller produktpakke
Ønsker du å endre noe på ditt eksisterende abonnement? Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg med å finne en løsning som passer bedre for deg. Dette kan være nedgradering av hastighet eller overgang fra produktpakke til kun internett.
Si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder eller kanalpakker
Det er foreløpig ikke mulig å si opp ekstrapoeng, AWO-punkter, ekstra dekoder og kanalpakker selv via Mine Sider. I disse tilfellene ber vi deg kontakte kundeservice. Du når oss på 741 50 200.
Oppsigelsestid og kanalpakker
Alle tjenester som har en kostnad i form av penger og ikke poeng, har en oppsigelsestid på inneværende måned + neste måned. Hvis du ønsker å si opp en av følgende kanalpakker, ta kontakt med kundeservice:
V premium
Viaplay total
Viaplay Medium
V series & Film
V sport, series & film
Max (ved kjøp og ikke bruk av poeng)
Rikstoto Direkte
Små endringer som kanalvalg, strømmetjenester, kjøpe til ekstra poeng, endre nettverksnavn eller sette hjemmesentralen i bromodus, gjøres på Altibox Mine Sider.